Turnus XIX dzień 7 (27.04.2022)

Dzisiaj rano wszyscy robili śniadanie i każdy sobie każdy śniadanie do szkoły. Jak zjedliśmy to szybko się szykowaliśmy do szkoły i póżniej wróciliśmy do mieszkania. ja musiałam wcześniej pojechać na zajęcia teatralne potem wróciłam i Tomasz. Tomasz  zrobili Obiad ja i Tomasz szykowaliśmy się do wyjścia na trening jak już szliśmy to cudowny zapomnił drogi na trening i pojechaliśmy na kabaty i Tomasz milił mi oczy i byłam zdenerwowana i pan nas oderał z pola mokotowskie i uczyliśmy się drogi i potem wróciliśmy do mieszkania i na kącu odpoczywaliśmy sobie mózykę  w teewizi i tańczyliśmy i cały czas razem soędziliśmy mił.y czas pozdrawiam serdecznie Natalia Strzyżewska 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turnus VI dzień 27 (25.10.2020)

Turnus XXIV - dzień 9 (02.10.2022)