TURNUS XIX, dzień 30 (21.05.2022)

dzień Sobota było 1 stał tomek górski i natalka s oni jedli śadanie a oni poszli na zjęcia sportowy a 2 my karolina i tomek zrobiliśmy pysznie śatanie i kawa też puzniej  staliśmy się w śwojm pokoju w łóżku i ubraliśmy się i ja pakowałam zymawarke i tomek prowadził psa baba i poszliśmy na zakupy kubiliśmy sysko wielke zakuby  i wróceli jóż natalka i tomek  razem pszontać ja pszotałam łazenkę z piszniczem 1 a 2 natalka pszątała łazenkę i psządać śwojm pokoju zmnaliśmy poszczele meliśmy gośćia   tomek  karwacki zrobił na obrad pyszne koltety sapowie z pomocą pani anna nałocz zrobili pysznie nabrawde puzniej kraliśmy grę i kobaliśmy się i było jóż weczur kolację natalka zrobiła pyszne stosty z chlebem pichota i dobra i psządaliśmy nacznia do zymiwarkę i ja na weczur zrobiłam Żeberka pani anna nałocz nagrywała mie co ja zrobiłam na obrad twoja nalepsza szalona to karolina łasiewicka pozdrawam was .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turnus VI dzień 27 (25.10.2020)

Turnus XXIV - dzień 9 (02.10.2022)